Nová doba so sebou nesie aj nové reklamné triky. Najväčším tiahlom sú potom sociálne siete, podľa ktorých sa ľudia rozhodujú, či ich vybraná reštaurácia stojí za návštevu alebo nie. A ak áno, míňajú tam oveľa vyššie sumy.
Aj keď domáca strava je podľa odborníkov najzdravšia, z času na čas veľmi radi navštívime nejakú tú reštauráciu, kde sa o nás pekne postarajú a jedlo nám donesú až pod nos. Na základe čoho sa rozhodujete, ktorý konkrétny podnik navštívite? Proste vyrazíte do mesta a vstúpite do prvých dverí, ktoré sa vám páčia? Alebo si pred tým urobíte malý internetový výskum? Kvôli druhej zo spomínaných variantov tam zrejme zaplatíte vyšší účet.
Sociálna sieť ako tá najlepšia reklama
Štúdia, ktorú zadala britská finančná spoločnosť Barclaycard Payments a ktorú uskutočnila medzinárodná agentúra pre prieskum trhu OnePoll, preukázala, že ľudia, ktorí chodia do reštaurácií s masívnou on-line sledovanosťou, pri stolovaní míňajú viac peňazí. Takmer 41 percent oslovených a zúčastnených respondentov priznalo, že sociálne médiá hrajú hlavnú úlohu v ich premýšľaní o tom, či podnik stojí za návštevu alebo nie.
Rozhodnutie na pár kliknutí
„Náš výskum jasne ukazuje, že celá štvrtina stravníkov si pred vstupom do reštaurácie prehliada menu na sociálnych platformách. Priemerná doba, ktorú ľudia týmto prehliadaním strávia, je 40 minút. Preto je rozumný krok pre tých, ktorí pôsobia v pohostinstve, zdieľať obsah a zapájať tak potenciálnych návštevníkov,“ odporúča Kirsty Morris, ktorá ako výkonná riaditeľka pôsobí v menovanej spoločnosti Barclaycard Payments. Podľa nej sa takmer polovica opýtaných priznala k tomu, že motiváciou k návšteve danej reštaurácie bývajú hlavne detailné zábery pripravovaných pokrmov a rozhodnutie ovplyvňuje aj výzdoba a fotodokumentácia zo zákulisia, teda z kuchyne.
+ There are no comments
Add yours